Auflösung der Stichting Grenzen Verbinden ANBI

Gezien de oplopende burokratische verplichtingen en de daarmee gepaard gaande kosten heeft het bestuur van de Stichting op 30 maart 2022  eenstemmig besloten om de Stichting Grenzen verbinden, constaterend dat er geen batig saldo meer aanwezig is, per diezelfde  datum op te heffen.

Jahresberichte

Stichting Grenzen Verbinden (ANBI)
Fisc. Nr. 8223.30.933
De stichting Grenzen Verbinden (en de Freundeskreis Barockkirche Zwillbrock) kennen geen beloningen, alles is  vrijwilligerswerk; de enige kosten zijn bankkosten;de verdere uitgaven richten zich op bijdagen voor kerk  en omgeving.

Stichting Grenzen verbinden: Jahresabschluss 2021

Stichting Grenzen verbinden: Jahresabschluss 2020